dijous, 3 de febrer del 2011

VÍDEO YOUTUBE

1 comentari:

  1. Hola Catalina!!
    Estic content de veure't. T'he escrit una resposta al comentari que feres al meu blog.

    He llegit les activitats que fas amb els alumnes, són un poc diferents de les que ja planteig a classe. Tot i que també imparteixes classes a adults, veig que són més senzilles que les meves... és que jo imparteixo el C1 i he de procurar que els alumnes es posin les piles!! Així podem comparar entre l'ensenyament d'ESO a adults i l'ensenyament d'una llengua a una EOI. Mira que interessant.

    He vist que la pròxima activitat és en grup, no sé si convendria que la féssim plegats, ja que podríem aportar diversos punts de vista de l'ensenyament a adults al curs LLENTIC.

    Em faré seguidor del teu blog pròximament.

    Biel

    ResponElimina